NOVINKY

Společnost Daimler Trucks předala deset plně elektrických lehkých nákladních vozidel FUSO eCanter městské správě portugalského hlavního města.

První lehké nákladní vozidlo s nulovými emisemi od firmy FUSO, eCanter, debutovalo v Nizozemsku na začátku tohoto týdne. Několika nejvlivnějším společnostem této země bylo celkem dodáno dvanáct nákladních vozidel.

Technologie

Otázky & odpovědi

Jak velký je výkon elektromotoru?
Výkon elektromotoru eCanter činí 115 kW s točivým momentem 390 Nm, který je k dispozici již od první vteřiny.
Jsou v eCanteru k dispozici stejné převodovky jako ve verzi s dieselovým motorem?
Ne, v elektromotoru vozu eCanter je zabudována redukční převodovka. Ta je přímo spojena s kloubovým hřídelem, eCanter tak může bez řazení zrychlit až na zákonem povolenou maximální rychlost. To vede k nízkému opotřebení a konstantnímu zrychlení.
Jak vysoká je kapacita baterie vozu eCanter?
Každá baterie má kapacitu 13,8 kWh. Díky 6 sadám tak má eCanter k dispozici celkovou kapacitu 82,8 kWh.
Všechny otázky a odpovědi

FUSO Historie


Zažijte virtuální svět vozu eCanter

VR-Video


Světová premiéra: FUSO eCanter

Z vozu FUSO Canter E-CELL se stává FUSO eCanter. Nové označení reprezentuje třetí generaci celosvětově prvního čistě elektřinou poháněného lehkého užitkového vozidla a jako malá série představuje důležitý krok na cestě k sériové výrobě. Technicky se eCanter zásadně liší od svého předchůdce a těží z rozsáhlých poznatků ze zákaznických testů s druhou generací a z poklesu technologických nákladů na baterie a komponenty. Byl představen na veletrhu užitkových vozidel IAA 2016.

FUSO eCanter díky svému lokálně bezemisnímu pohonu nejen ulehčí centrům měst od emisí spalin a hluku, ale i z ekonomického hlediska představuje alternativu k dieselovému motoru. Díky nižším technickým nákladům bude možné eCanter při uvedení na trh nabídnout za konkurenceschopnou cenu, která se – díky nižším provozním nákladům v porovnání se srovnatelným dieselovým modelem – může zákazníkovi amortizovat za méně než 3 roky.